Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

zondag 29 januari 2017

Yeah in Oeganda! -2-

Dag 2 
....Daarna op weg naar Kampala, daar aangekomen hebben we Oegandees geld opgenomen en genoten van een gezellige en heerlijke heerlijke lunch op het terras bij 'Lugogo Mall'.







Ook deden we wat boodschapjes bij de supermarkt.
We hadden een ontmoeting met Joram, die gesponsord wordt door Thea, hij kwam (samen met een vriend) om haar te ontmoeten.
Daarna door naar Jinja, 'Hotel Paradise on the Nile'.


's Avonds gingen we lopend naar 'All Friends' voor de maaltijd. Zaklamp (en deet) mee...


Dag 3
We maakten een boottocht naar de oorsprong van de Nijl. 





Mooi om te zien hoe de bron van de Nijl en het Victoriameer hier liggen...
Veel gezien: vogels, aapjes, vissers,lekkere koffie gedronken bij een lodge. 



De groep ging daarna terug zonder Jan en Thea, zij mochten mee met een catamaran-tocht op het Victoriameer...



We hebben geluncht bij 'Flavours' en zijn 's middags Jinja town ingegaan, winkeltjes bekeken en wat spulletjes gekocht.
Aan het eind van de middag/begin avond, na de terugkeer van Thea en Jan zijn we op de 'bodaboda' naar de chinees, Ling ling gegaan.
Heerlijk in de tuin gegeten, terug weer opgehaald door Wilson in 'onze' eigen bus.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten