Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

vrijdag 27 januari 2017

Yeah in Oeganda! -1-

Na een prima vlucht - met een half uur vertraging door mist en het testen van vervangen apparatuur - kwamen we aan precies op tijd aan in het warme Oeganda.
Na het verkrijgen van een visum, voorafgegaan door het maken van een foto, vingerafdrukken en het betalen van het verlangde bedrag, werden de koffers verzameld en stond Dick (onze reisleider) op ons te wachten.
Omdat we zoveel koffers meehadden, had Dick nog een tweede busje geregeld.
Daarmee gingen we naar de eerste slaapplek, een leuke lodge... gerund door dames... huisjes met rieten (punt)daken en twee kamers...

De volgende ochtend, dag 1, na het ontbijt brachten we een bezoek aan de botanische tuin te Entebbe.
Een wandeling langs bomen, planten en dieren met een verhaal. Onze gids vertelde de verhalen, oorsprong en bijzonderheden. 
Kalebasaapjes

Daarna op weg naar Kampala, lunch op een terras, geld opnemen en boodschapjes doen... wordt vervolgd...

1 opmerking: