Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

dinsdag 17 november 2015

Grace blanket



Intussen haak ik -tussen de omslagdoeken door ;) - natuurlijk ook door aan de Grace Blanket, waar ik mee bezig ben...
Ik ben erg blij met de gekozen kleuren en hoe ze bij elkaar staan en combineren....
Ik ben toe aan de volgende ronde, het haken van 60 granny squares die in een rand om het tot nu toe gehaakte werk heen komen.

Het gekke is dat ik met haakwerk, terwijl ik er heel erg van geniet, het toch zo snel mogelijk wil afhebben.

Met dit project heb ik me voorgenomen dat ik het wat meer in een 'slow modus' ga uitvoeren... is ook wel prettig met zo'n arbeidsintensief project, want nu kan ik er gerust even iets anders tussen door doen.....






Iets anders.... met weer een nieuw patroontje... een lekker kleurtje....  Zoals je ziet...
plezier in haken! ;) liefs!




3 opmerkingen:

  1. Je deken wordt fantastisch! Dat je hem snel af wilt krijgen, is gewoon omdat je zelf enthousiast bent over je werk, en dat is toch keileuk!
    Maar dat roze, nieuwe patroontje ziet er ook geweldig uit...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award,
    kijk maar op mijn blog:
    http://www.katkatkatoen.blogspot.be
    Veel plezier ermee,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sigrid ik heb je een mail gestuurd.... ik voel me vereerd ;) maar doe niet mee.... ik ga liever haken ;) evengoed dank dat je mij nomineerde.

    BeantwoordenVerwijderen