Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

zondag 1 maart 2015

Het is voorjaar, in elk geval meteorologisch....

Hoe mis kun je t hebben... Op 10 februari.... Het voorjaar is er dan nu... maar er komt nog even wat 'winter' aan....

Het is erg rustig op 'plezier in haken'  dat komt vooral omdat ik druk ben met van alles...
Zo heb ik de afgelopen weken... Een kamer behangen en gewit, een kamer gesaust en gewit, nog een kamer gesaust en gewit de laatste is nog in behandeling, dit is onze slaapkamer (met de nodige stops om toch te kunnen slapen... ) De sloop en verhuismomenten waren dus talrijk ;) maar het resultaat mag er zijn....
Inmiddels zelfs verf gehaald voor de woonkamer...

Qua haken en breien is er dus even wat minder ruimte...
Ik brei voor de mystery blanket... Voor de maand febr. nog 1 te gaan, inmiddels zijn de patronen van maart alweer vrijgegeven.
Ik haak aan de scheepjes CAL , telkens wat, ik kom er wel (uiteindelijk).
Ik brei en haak aan de omslagdoeken voor de breierij....en....

Ik popel om weer vrijuit te gaan haken want dat begin ik te missen.
Ik meld me binnenkort weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten