Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

maandag 13 januari 2014

haken, haken en een 'beetje' breien….

Heerlijk die wintertijd…. lange avonden en alle tijd om lekker te haken of te breien…. Ik ben inmiddels twee poncho's verder, een paar mutsen en colsjaals ……..







…..en natuurlijk het nodige haakwerk.


Enthousiast ben ik begonnen aan de (gezamenlijke) haakhappening crochet along 2014….
Echt ik was van plan om gelijk op mee te haken met al die anderen…. maar
ik kon t niet…. ik moest wel doorgaan, net als bij mijn (vele) rondjes schreeuwden de kleurtjes en randjes naar mij: Kies mij, kies mij… ;)

Omdat het bestelde garen er nog niet was, ben ik begonnen met Catania, en het was weer een feestje!



Inmiddels is ook de 'wol' binnen en kan ik helemaal uit mijn dak gaan... met twee projecten tegelijk….  volgende keer zal ik ook daarvan de foto's posten….

Ehm, zag ik nou ook nog een gezamenlijke granny along langskomen…..?
tsssss, zo hou ik natuurlijk geen tijd meer over voor mijn huishouden…. ;)

(In tegenstelling tot het cupcakes bakken en versieren, waarvan ik ook helemaal enthousiast was, is dit een stuk beter voor mijn lijn ;) telkens denk ik… nog even dit randje afhaken en dan ga ik……)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten