Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

vrijdag 24 januari 2014

druk, druk, druk... met de streepjes deken....

Zoveel plezier in haken de laatste tijd... terwijl ik bezig ben met de 'streepjesdeken' (waardoor maar weer gebleken is dat ik echt niet kon wachten op de crochet along, met de vertaling) en dus op m'n eigen tempo, met de engelse beschrijving, lekker bezig ben....

Het eerste gedeelte daarvan deelde ik al, inmiddels ben ik alweer een lekker eind opgeschoten.
Ik haak deze deken met Catania katoen, en geniet terwijl ik bezig ben van de mooie kleurtjes....




De 'wol' die ik al had aangeschaft ga ik toch niet voor dit project gebruiken. Ik gebruik de wol om er iets anders mee te maken.
Intussen popelen mijn haaknaald en ik om aan een zigzagdeken te beginnen...

Ook het breien gaat tussen de bedrijven door..... er zijn inmiddels 3 poncho's/omslagdoeken klaar en de 4e staat op de pen. Er zijn drie mutsen gebreid en een aantal colsjaals.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten