Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

donderdag 20 juni 2013

Jij in jouw klein hoekje en ik in t mijn....

Mei 2013.... Sinds jaren kopen we in de vakantie 'echte' hazelnootpasta van nutella in een glas... van die glazen hebben we dus inmiddels een aardige verzameling. Dat deze glazen niet bijzonder geschikt zijn voor de vaatwasser blijkt uit t feit dat een aantal wit begint uit te slaan... Toen ik dus rond koninginnedag een patroontje in handen kreeg voor een sfeerlicht(-hoesje)... haakte ik er één om een olvaritpotje (gebruikt in het patroon) maar vond t toch niet zo mooi dus al snel varieerde ik er een aantal om de glazen die we in huis hadden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten