Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

dinsdag 25 juni 2013

Nog meer eenvoudig en lief....

Voor mijn vriendin die afgelopen week opnieuw oma werd en natuurlijk voor haar dochter die opnieuw moeder werd maakte ik met de kleurtjes die oma ook gebruikte (voor een dekentje oa) twee fotolijstjes. Nu zijn de lijstjes schattig om te zien maar zonder foto toch een beetje kaal...daarom geen foto maar een mooi slaapliedje in de één en ook een slaapversje in het engels in de ander... want de baby woont in engeland. Omdat oma er natuurlijk naar toe gaat om lekker te knuffelen en te zorgen... kan het mooi mee in de tas van oma!
Met nog een heleboel haakkatoen en een paar ideeën ben ik daarna aan de slag gegaan met deze mobile... voor boven het aankleedkussen bijvoorbeeld...
Leuk detail... in de mobile zitten drie houten gordijnringen verwerkt die van deze oma geweest zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten