Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

woensdag 20 juni 2018

5 jaar plezier in haken! hoera!




Haast niet te geloven maar toch echt waar... het is vandaag al weer 5 jaar geleden dat ik hier mijn eerste blogbericht schreef nadat ik opnieuw geïnteresseerd raakte in handwerken en haken in het bijzonder.
Ik begon met een paar 'oefenkleedjes' en een (onooglijk) honden-kleedje maar kreeg er wel de smaak weer door te pakken. Deze eerste post vind je hier. 


Inmiddels heb ik aardig van me af gehaakt en allerlei verschillende projecten gedaan.
Het is ook zo leuk om eens terug te kijken en naar al die verschillende resultaten te kijken. 
Je kunt er ook (weer) leuke ideetjes voor opdoen voor garen dat je nog hebt liggen (en wie heeft dat nu niet... ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten