Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

donderdag 1 januari 2015

....and a happy new Year!

Laat ik beginnen een ieder die dit leest een mooi nieuw jaar toe te wensen!

Op het nippertje van het oude jaar heb ik nog even hard zitten breien... Wilde wat oefenen op de rondbreinaald dus bedacht ik een spencer te breien voor de kleinzoon...de meiden hebben al allemaal een poncho dus dat kwam ook mooi uit... 
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ie nog niet af is.... De hals-opening was te klein (grrrr.....) dus uithalen (een stukje) en opnieuw beginnen... Word vervolgd....



Een gebreid rokje leek me ook wel leuk dus dat probeerde ik daarna... Dat ging niet lekker ivm het aantal steken en de maat van de rondbreinaald die ik heb...dus uiteindelijk toch maar 'gewoon' op twee pennen gebreid....



Ik ben weer aan t haken geslagen en verder gegaan met de scheepjeswol-CAL, 



heb bijna de twee (maanden) serie lapjes af van de 'mystery blanket', 
Én heb een rand gehaakt om de zigzagdeken, kortom ben lekker afwisselend bezig geweest ;)




Nu alle feestdagen weer achter de rug zijn en de versieringen en lichtjes weer zijn opgeborgen, krijg ik - al moet de winter (waarschijnlijk) nog grotendeels komen - ineens weer zin in t voorjaar haha!
Ik krijg weer zin in de mooie kleurtjes van katoen en het haken van mijn 'rondjes'....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten