Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

donderdag 18 september 2014

Is het al tijd voor een nieuw project?

Met de herfst en de winter in het vooruitzicht, begin ik langzaam aan te denken aan een nieuw (groot) project... er liggen nog wel een paar 'afmakertjes' en plannetjes die ik ivm de zomer heb doorgeschoven, dus ik ben er nog niet helemaal uit... wordt vervolgd...

Waar ik nog mee bezig ben... is de omslagdoek van verlopend garen, ik vind het een prachtige combinatie van kleuren. Wat me een beetje tegen is gevallen (tijdens de vakantie) wat ook de reden is dat ik het 'even' heb weggelegd... is dat je telkens met je haaknaald in het garen steekt... ik vind dat heel lastig haken en ben het ook niet gewend (catania fan).

En dan nog een aantal (verstevigings) klusjes... sfeerlichtjes en twee schalen...
Blij word ik van die mooie kleurtjes!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten