Plezier in haken

Mijn naam is Caroline, dit is een blog over (mijn) plezier in haken!
Sinds dec.'12 heb ik het haken weer opgepakt en sindsdien haak (en brei) ik en geniet ik er van!

vrijdag 27 december 2013

Leuk leuk leuk!! Crochet along 2014

Wat een leuk (haak)begin van het nieuwe jaar! Afgelopen dagen werd ik door één van mijn (ook hakende) dochters geattendeerd op een heel leuk plan voor het nieuwe jaar…



Ik las er over op de site van Tertia! Samen (tegelijk) aan een nieuwe deken beginnen en per week een beschrijving volgen voor een nieuwe rand. Nou ben ik gek op randen…. Ik gebruikte ze nl ook in mijn (vele) rondjes....
Na de vele kerststerren, sfeerlichtjes en engelen van de afgelopen maanden...ben ik wel weer even toe aan wat gekleurd vermaak ;)
Ik ben 'om' en ga mee doen! Natuurlijk ligt er nog een project van granny squares, maar dat gaat op de achtergrond langzaamaan gewoon door...
Nu alleen nog het kleurpalet samenstellen....een makkie.... of toch niet...


Voorlopig wil ik het hier op houden… misschien dat ik al gaande er nog kleuren bij kies maar ik denk hiermee te beginnen. De kleur waar ik al jaren gek op ben blauw… in allerlei tinten…. en als accent rood. wordt vervolgd….

Ook meedoen? (Inmiddels hebben meer dan 800 vrouwen aangegeven mee te doen!)
Dat kan, je kunt je nl aanmelden bij de groep: 
Dutch crochet, a granny a day 2013 op Facebook!
Je wordt dan toegevoegd en kan van daaruit meelezen en meedoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten